ქართული ენის წრე სახელწოდებით:"ჩვენ ვმოგზაურობთ დედაენის სამყაროში"
წრის ხელმძღვანელი:ინგა აროშიძე
კლასი: პირველი
წრის წევრები: 1.ბოლქვაძე ნატალი
2.ბოლქვაძე ელენე
3.ზოიძე კესო
4.თავდიშვილი ნინო
5.კვაჭანტირაძე გიორგი
6.მჟავანაძე გვანცა
7.სიორიძე ელენე
8.შავაძე ანუკი
9.ძირკვაძე ანამარია
წრი სამუშაო გეგმა
1."ჩვენ მოსწავლეები გავხდით"
2.საუბარი:"ჩემი სამშობლო საქართველოა"(ნასწავლი ( ბაღში) ლექსების წარმოთქმა და ახალი ლექსების შესწავლა)
3.წელიწადის დროები
4.რისი მოსმენა მიყვარს?(ზღაპრების,მოთხრობების,ლექსების...)
5.წინასაანბანო პერიოდი.საუბარი იაკობ გოგებაშვილზე.
6.ჩვენ დავიწყეთ წერა-კითხვა
7.კონკურსი:"ვინ მეტ სიტყვას შეადგენს ფერდი მარცვლებისაგან,რებუსების შედგენა
8.ფერადი ფანქრებით შესწავლილი ასო-ბგერების გაფერადება,ასევე თიხით ძერწვა
(ასო-ბგერების გამოძერწვა)
წრეში მუშაობა მოსწავლეებს უღრმავებს და უმტკიცებს გაკვეთილზე მიღებულ ცოდნასა და უფართოებს ცოდნის ჰორრიზონტს.იგი ხელს უწყობს მოსწავლეთა შემოქმედებითი უნარების განვითარებას.
წრის ხელმძღვანელი:ინგა აროშიძე
კლასი: პირველი
წრის წევრები: 1.ბოლქვაძე ნატალი
2.ბოლქვაძე ელენე
3.ზოიძე კესო
4.თავდიშვილი ნინო
5.კვაჭანტირაძე გიორგი
6.მჟავანაძე გვანცა
7.სიორიძე ელენე
8.შავაძე ანუკი
9.ძირკვაძე ანამარია
წრი სამუშაო გეგმა
1."ჩვენ მოსწავლეები გავხდით"
2.საუბარი:"ჩემი სამშობლო საქართველოა"(ნასწავლი ( ბაღში) ლექსების წარმოთქმა და ახალი ლექსების შესწავლა)
3.წელიწადის დროები
4.რისი მოსმენა მიყვარს?(ზღაპრების,მოთხრობების,ლექსების...)
5.წინასაანბანო პერიოდი.საუბარი იაკობ გოგებაშვილზე.
6.ჩვენ დავიწყეთ წერა-კითხვა
7.კონკურსი:"ვინ მეტ სიტყვას შეადგენს ფერდი მარცვლებისაგან,რებუსების შედგენა
8.ფერადი ფანქრებით შესწავლილი ასო-ბგერების გაფერადება,ასევე თიხით ძერწვა
(ასო-ბგერების გამოძერწვა)
წრეში მუშაობა მოსწავლეებს უღრმავებს და უმტკიცებს გაკვეთილზე მიღებულ ცოდნასა და უფართოებს ცოდნის ჰორრიზონტს.იგი ხელს უწყობს მოსწავლეთა შემოქმედებითი უნარების განვითარებას.
Комментариев нет:
Отправить комментарий