გაკვეთილის  გეგმა ქართულში ისტ-ის გამოყენებით

მასწავლებელი:ინგა  აროშიძე       პ/ნ  33001065474
საგანი:ქართული
სწავლების საფეხური/კლასი: პირველი კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა: 9      სსსმ მოსწავლე არ მყავს
გაკვეთილის თემა: ასო-ბგერა  „ხ“
გაკვეთილის მიზანი:მოსწავლეებმა შეძლონ ასო-ბგერა „ხ“ -ს  ამოცნობა და დასახელება და დამარცვლით წაკითხვა,მარცვლების ხმოვანი და თანხმოვანი ასოების ამოცნობა,წინადადების ინტონაციით წაკითვა,ნიმუშის მიხედვითასოს,სიტყვის სწორად დაწერა,კომპიუტერის გამოყენება.
ე.ს.გ.ქართ.1.14.მოსწავლეს შეუძლია მარტივი წინადადების შედგენა ნაცნობ თემაზე.მასწავლებლის მიერ მიცემული სიტყვების მიხედვით აგებს მარტივ წინადადებს.სიტყვების დასაკავშირებლად მარეთბულად იყენებს კავშირებს (და,მაგრამ)
ი.ს.ტ.1.1.მოსწავლე ფლობს ინფორმაციულ-ტექნოლოგიების ძირითქად ცნებებსა და ოპერაციებს
ი.ს.ტ.1.4.მოსწავლეს შეუძლია კომუნიკაციის ტექნოლოგიური საშუალებების გამოყენება

#
აქტივობის აღწერა
გამოყენებული
მეთოდი
კლასის
ორგანიზების
ფორმა
სასწავლო
რესურსი
დრო
აქტივობის შედეგი
1
საორგანიზაციო საკითხების მოგვარება,გაკვეთილის თემის და მიზნის გაცნობა.
ვერბალური ახსნა
მთელი კლასი
დაფა.
1წ
მოსავლეები გაეცნობიან ახალი გაკვეთილის თემას და მიზანს
2
წინარე ცოდნის გააქტიურება.
მასწავლებელი მიუთითებს მოსწავლეებს გამოკრულ ანბანზე და თხოვს მასთან ერთად წაიკითხონ ანბანის ასოები წარმოთქვან ნასწავლი თანმოვანი და ხმოვანი ასო ბგერები
კითხვა-პასუხი

მთელი კლასი
დაფა
5წ
მოსწავლეები გაიხსენებენ
ნასწავლ მასალას
3
მასწავლებელი წერს
 დაფაზე ასო-ბგერა „ხ“-ს და უხსნის მათ თუროორ იწერება იგი.

მთელი კლასი

2წ
მოსწავლეები გაეცნობიან ახალ ასო-ბგერას.
4
მასწავლებელი მოსწავლეებს ავალებს კომპიუტერის ჩართვას და ასო-ბგერა „ხ“-ს გამოწერას
ბუკთან
მუშაობა
მთელი კლასი
ბუკი
5წ
ახალი ასო-ბგერის ბუკით გაცნობა
5
მასწავლებელი სვამს
კითხვას რრომელი ასო უნდა მივუწროთ ხ-ს რომმარცვალი შეიქმნას?
რატომ არის ახ, იხ,ხა,ხი....მარცვალი?
კითხვა პასუხი
მთელი კლასი
დაფა
2წ
მოსწავლეები ააწყობენ მარცვლებს
6
მასწავლებელი სთხოვს მოსწავლეებს კომპიუტერში მოცემული ასო-ბგერისგან შექმნან მარცვლები „ხ“-ს ასოს გამოყენებით
მუშაობა ბუკში
მთელი
კლასი
ბუკები
3წ
კომპიუტერით შექმნიან
მარცვლებს
7
მასწავლებელი კომპიუტერში აფერადებინებს ასო-ბ გერა „ხ“-ს,რომელიც მოცემულ სიტყვებში ფიგურირებსმაგ.ხე,თხა,თიხა,ხელი...
ხატვით
დამახსოვრება
მთელი კლასი
ბუკები
3წ

8
მასწავლებელი თხოვს მოსწავლეებს დაასახელონ „ხ“ ასო-ბგერაზე დაწყებული სიტყვები დაშემდეგ დაშალონ და დაასახელონ რომელი ადგილი უკავია ხ -ს სიტყვაში?
კითხვა-პასუხი
მთელი კლასი

2წ
სიტყვების
დაშლა
9
მასწავლებელი დედაენის შესაბამისი გვერდის ტექსტში მოსწავლეებს წააკითხებს გაგრძელებით,თითის გაყოლებით
გაგრძელებით კითხვა
მთელი კლასი
დედაენა
6წ
კითხვის უნარი განვითარება
10
მოსწავლის რვეულში დაწერილ ასო „ხ“-სმოსწავლეები გამოწერენ და მასწავლებელი დაეხმარება დროდადრო.
წერითი
მთელი კლასი
მოსწავლის რვეული
5წ
წერითი უნარრის განვითარება
11
მასწავლებლის მიერ მოსწავლეების განმავითარებელი შეფასება.
ვერბალური
მთელი კლასი
სმაილები
1წ
მოხდება მოსწავლეთა განმავითარებელი შეფასება




გაკვეთილის რეფლექსია


ჩემი მიზანი იყო მოსწავლეებისათვის გამეცნო ასო-ბგერა „ხ“.შეძლონ ინტონაციით კითხვა,
წინარე ცოდნის გახსენების მიზნით წარმოვათქმევინე ნასწავლი ხმოვანი და თანხმოვანი ასო-ბგერები.ბავშვებს გავაცანი ასო“ხ“,და დაფაზე მისი მოხაზვის შემდეგ აღუწერე თუ როგორ იწერება იგი.შემდეგ კი კომპიუტერში დავავალე მისი გამოწერა.შემდეგ ვკითხე რომელი ასოების მიწერით სეიქმნება მარცვალი ისევ ვთხოვე გამოეყენებით კომპიუტერი და მოცემული ასო-ბგერებიდან შეექმნათ მ არცვლები.ვავალებ მოსწავლეებ კომპიუტერში გააფერადონ ასო-ბგერა ხ,რომელიც მოცემულ სიტყვებში ფიგურირებს.ვამუშავებ წერაში
მოსწავლის რვეულში.გაკვეთილი წარიმართა გეგმის მიხედვით.გაკვეთილის ბოლოს მიღწეული იქნა ე.ს.გ. მიხედვით დასახული მიზანი.










Комментариев нет:

Отправить комментарий