სოციალური პროექტი
-პროექტის სახელწოდება:"ცხოველთა მრავალფეროვნება დედამიწაზე"
-პრობლემა:პირველი კლასის მოსწავლეებს ნაკლებად აქვთ განვითარებული
ეკოლოგიური ცნობიერება
- პროექტის აქტუალობა:აქტუალურია იმით,რომ ცხოველები არ იცნობენ ცხოველთა მრავალფეროვნებას.მათ საარსებო გარემოს,მათი ნახვით გაუჩნდებათ სურვილი მათი მოვლის, მოფრთხილების,დაცვის.
-პროექტის მიზანი:ცხოველთა მრავალფეროვნების გაცნობა,ეკოლოგიური ცნობიერების ამაღლება,თანამშრომლობის უნარის განვითარება,ცხოველებისადმი პოზიტიური დამოკიდებულების ჩამოყალიბება.
-მოსალოდნელი შედეგები:მოსწავლე საუბრობს ცხოველების მრავალფეროვნებაზე,საუბრობს პირად ურთიერთობაზე ცხოველთან.მოსწავლე იცავს ცხოველს და ზრუნავს მასზე,მოსწავლეები თანამშრომლებენ რთმანეთთან.
-ამოცანები და მათი გახორციელების გზები:პროექტს დავიწყებ სამოტივაციო აქტივობებით. ბავშვებს ვთხოვ მოიტანონ სახლიდან სკოლაში თავიანთი საყვარელი
სათამაშო ცხოველები.ავუხსნი მათ ,რომ ეს სათამაშოები დაგჭირდებათ მეორე დღეს ბუნების გაკვეთილზე.ბუნების გაკვეთილს დავიწყებ ცხოველებზე საუბრით,რომ საჭიროა მათი დაცვა ამის შემდეგ კლასს გავყოფ სამ ჯგუფად.ვთხოვ მათ დააჯგუფონ
ცხოველები ფრინველებად და მიწაზე მოსიარულეებად,გარეულ და შინაურ ცოველებად,მტაცებელ და ბალახისმჭამელ ცხოველებად.ამის შემდეგ ბავშვებს ვთხოვ ჩართონ ბუკები გავუზიარებ ეკრანს და ვაჩვენებ წინასწარ გამზადებულ სლაიდშოუს.ცხოველებზე იქნება მითითებული სახელწოდებები,ბავსვები ვერშეძლებენ
ყველას გამოცნობას ამით უფრო გაძლიერდება ინტერესი,გაუჩნდებათ სურვილი ცოველების ნახვის.მე მათ დავპირდები ექსკურსიაზე წაყვანას ზოოპარკში,სადაც ისინი თავისი თვალით ნახავენ მათთვის საინტერესო ცხოველებს
-განხორციელების გზები:პირველ და მეორე ეტაპზე დახმარებას გამიწევენ მშობლები.მათი თანადგომით შევძლებთ ექსკურსიაზე წასვლას.ისინი წინასწარ ინფორმირებული იქნებიანპროექტის შესახებ პროექტში მონაწილეობენ მასწავლებლები,ბავშვები,მშობლები.მასწავლებელი გეგმავს პროექტს,მშობლები ეხმარება
ბავშვები კი ანხორციელებს
-რესურსები:სათამაშოები ,ბუკები,თაბახის ფურცლები,ფანქრები,ფორმატები,წებო,ფოტოაპარატი,ელ.რესურსები,სლაიდშოუ,ტრანსპორტი.
-მოსალოდნელი შედეგები:ამსახველი მასალა,პროექტის ყველა ეტაპის ფოტომასალა,ნახატების გამოფენა,პრეზენტაციის ჩანაწერები,საიდანაც ვხედავთ თუ რა ცოდნა და უნარები შეიძინეს ამა თუ იმ ეტაპზე ბავშვებმა
-პასუხისმგებელი პირი:პროექტის ხელმძღვანელი-ინგა აროშიძე,მშობლები.
-მოსალოდნელი შედეგები:მესამე ეტაპს ჩავატარებ მშობლების თანდასწრებით.მშობლები ნათლა დაინახავენ თუ რა უნარების განვითარებას შეუწყო ხელი ამ პროექტმა.ეს უნარებია:დახარრისხების,დაჯგუფების,დაკვირვების, ემპათიის, შთაბეჭდილებების გადმოცემის უნარი,საპრეზენტაციო უნარ.
-პროექტის რისკ-ფაქტორები-ესაძლებელია ზოოპარკში ბავშვებმა მეტი ყურადრება მიაქციონ ატრაქციონებს,ვიდრე ცხოველებს,შეიძლება შეეშნდეთ რომელიმე ცხოველის
-ამოცანების განხორციელების დრო;-პირველი დღე-სამოტივაციო გაკვეთილი
მეორე დღე-ექსკურსია
მესამე დღე-პრეზენტაცია
-პროექტის ბიუჯეტი-1.ტრანსპორტის ხარჯი-150
2.საკვების ხარჯი-180 ლ
3.ზოოპარკში შესასვლელი თანხა-50ლ
4.ატრაქციონების თანა-60ლ
პროექტი დააფინანსა მოსწავლეთა მშობლებმა
პროექტის ხელმძღვანელი: ინგა აროშიძე
პროექტის რეფლექსია
პროექტის პირველი ეტაპის ანგარიში: პროექტის პირველი ეტაპის მიზანი იყო, სამოტივაციო გაკვეთილზე აღმეძრა ცხოველებისადმი ინტერესი ბავშვებში, გამომევლინა მათში არსებული ცოდნა ცხოველთა სამყაროს მიმართ. ყველა დაგეგმილი აქტივობა განვახორციელე და მიზანიც მიღწეული იქნა.
პროექტის მეორე ეტაპის ანგარიში:
მეორე ეტაპის მიზანი იყო ექსკურსიის განხორციელება. ბავშვების ზოოპარკში წაყვანა, რათა მათ დაეთვალიერებინათ და თავისი თვალით ენახათ ცხოველთა მრავალფეროვნება.
პროექტის მესამე ეტაპის ანგარიში:
მესამე ეტაპის მიზანი იყო საპრეზენტაციო უნარების განვითარება, ჯგუფური თანამშრომლობის უნარის განვითარება ყველა მოსწავლემ შესაძლებლობის ფარგლებში მოახდინა შთაბეჭდილების გადმოცემა ნახატით. 5-მა მოსწავლემ შეძლო ინფორმაციის მოძიება და გადმოცემა. 4-ს გაუჭირდა ინფორმაციის გადმოცემა, თუმცა დახატვა მოახერხეს. მოსწავლეების შეფასება მოხდა სიტყვიერი კომენტარებით.
Комментариев нет:
Отправить комментарий