სოციალური პროექტი

პროექტის სახელწოდება:“ჩვენ და თამაშები“

პროექტის მოკლე აღწერა:ბავშვები უფრო მეტს გაიგებენ სხვადასხვა დროისთამაშებსა თუ სათამაშოზე.მოისმენენ სახვადასხვა თაობის აზრს კომპიუტერულ თამაშებზე.ისწავლიან ხელნაკეთი სათამაშოების დამზადებას.
სრული აღწერა: საწყის ეტაპზე შევარჩევსაპროექტო ჯგუფებს.შერჩევა მოხდება მიზნობრივად ჯგუფებს მიეცემათ სამუშაო.მოიძიონ ინფორმაცია სათამაშს შესახებ.უძველესი დროიდან დღემდე.გაავლებენ პარალელებს თანამედროვე სათამაშოსთან.აღწერენ-რით ერთობიან ბავშვები,რომელია ყველაზე პოპულარული სათამაშო.დაამზადებენ სათამაშოებს სხვადასხვა მასალისაგან და გამოფენენ „სათამაშოების მაღაზიაში“, ჩაატარებენ გამოკითვას სკოლის დირექტორთან,მშობლებთან,დაწყებითი საფეხურის ბავშვებთან,თუ რა ტიპის თამაშებით ერთობიან მოიძიებენ ინტერნეტში მასალას კომპიუტერული თამაშების სასარგებლო და მავნე ეფექტების შესახებ,მოეწყობა დისკუსია მოსწავ ლეების ,მშობლებისა და დამსწრე საზოგადოები ს მონაწილეობით.შეიქმნა კედლის გაზეთი,მოეწყობა პრეზენტაცია,მოხდება შედეგბის ანალიზი და გაკეთდება დასკვნები
მოსწავლეთა ასაკი:6-7 წ
ვადები:ორი კვირა
აქტივობები:-ინფორმაციის მოძიება
                        -თოჯინების დამზადება
                     -  ინტერვიუები
                          -დისკუსიები
                          -სლაიდ-შოუს ჩვენება
                         -პიესის გათამაშება როლებში
                          -პროექტის ამსახველი სტენდის გაკეთება,ფოტო-ალბომის შექმნა
                          -პრეზენტაციები
                          -ბლოგის განახლება

მოსალოდნელი შედეგები:გაიფართოებენ ცოდნის ჰორიზონტს,ისწავლიან სათამაშოების დამზადებას,განივითარებენ ჯგუფში მუშაობის,სხვებისთვის აზრის გაზიარების,ურთიერთთანამშრომლობის,შემოქმედებით ,დისკუსიის უნარს,გამოუმუშავდებათ ისტ-ის გამოყენების უნარ-ჩვევები.

ე.ს.გ. -სთან კავშირი: ქარ1.1მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და ადეკვატურად აღიქვას მარტივი ინფორმაცია.მონაწილეობა მიიღოს სიტუაციურ ამოცანებში
ქართ.1.4.მოსწავლეს შეუძლია გაიგოს ნაცნობ თემატიკაზე შექმნილი მცირე ზომის ტექსტები,გამოხატოს თავისი დამოკიდებულება
ს.გ1.2.მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს სხვადასხვა მასალის ტექნიკის და პროცედურის ნამუშევრის შექმნა
ისტ1.1ახდენს ინფორმაციის მოპოვება და მის სხვებთან გაცვლას კომუნიკაციის საშუალებით ,მათ შორის თანაკლასელების მასწავ
ლებლის ან მშობლის დახმარებით.


მასწავლებელი:ინგა აროშიძე

პროექტის რეფლექსია

პროექტის პრეზენტაცია მეტად მრავალფეროვანი იყო.გაწეული საქმიანობის შეჯამების შემდეგ მშობლებიც აქტიურად ჩავრთეთ მსვლელობაში.მათ მივმართეთ კითხვით-როგორ იქრობთ კომპიუტერული თამაშები ზეგავლენას ახდენს ბავშვზე? რამდენად კარგად იცნობთ თქვენს ბავშვს?მანამდე კი წერილობით გამოვკითხე თუ რომელ ს რომელი სათამაშო უყვარს
ყველაზე მეტად.ისინი მეტ-ნაკლებად იცნობდნენ საკუთარი შვილის ხასიათს.გვქონდა  ხელნაკეთი სათამაშოების მაღაზიიზ პრეზენტაცია,გამოფენა სათამაშოების.წარმოვადგინეთპიესა.პროექტმა საინტერესოდ ჩაიარა და მშობლების და მასწავლებლების დიდი მოწონებაც დაიმსახურა. ბავშვებმა ისწავლეს სათამაშოების დამზადება,გახდნენ უფრო კომუნიკაბელურები დაუმეგობრდნენ სხვა კლასის მოსწავლეებს .ორკვირიანი,საკმაოდ შრომატევადი მუშაობა დავასრულეთ იმ იმედით,რომ კვლავ გავაგრძელებდით მსგავს პროექტებს.

მასწავლებელი:ინგა აროშიძე



















Комментариев нет:

Отправить комментарий